Adéu, Francina. Crònica de la darrera audiència pública del govern de CiU a Horta-Guinardó

El passat dilluns vam viure la darrera audiència pública d’aquest mandat. Una audiència que va tenir la mateixa utilitat que totes les que s’han fet durant aquest quatre anys -i des que es van posar en marxa aquests mecanismes de suposada participació amb el tripartit-: cap.

Veïnes de tots els barris d’Horta-Guinardó van portar les seves preguntes relatives a temes com l’antic terreny dels Tallers Muñoz, a Can Baró; l’edifici desallotjat del carrer de Santa Rosalia i l’antena de telefonia del carrer Fastenrath, a la Teixonera; la masia de Torre Garcini -promesa incomplerta de l’actual govern-, al Guinardó, o el barri de la Font del Gos, afectat des de fa dècades i pel qual les veïnes reclamen una solució després de 40 anys.

Des de la CUP d’Horta-Guinardó vam voler tornar a parlar del turisme massiu i fer balanç d’un programa electoral incomplert i d’un mandat continuïsta respecte a les pitjors polítiques del tripartit, que ha incidit en una gestió de cara als lobbies i d’esquena als veïns i les entitats, liderada per Xavier Trias a Barcelona i Francina Vila al Districte. No dubtem que després de les eleccions municipals cap dels dos no tornarà a ocupar els càrrecs que tenen ara mateix. Per això us diem: fins mai.