Per què la CUP no ha participat a l'acte de Súmate

Aquesta tarda la CUP havia de participar en un acte organitzat per Súmate al barri del Carmel. La ponent de la CUP que apareix al cartell és la diputada Mireia Boya, però finalment hi participava, en el seu lloc, una militant del barri.

Lamentem no haver pogut participar a l’acte, atès que, tot i haver-nos posat en contacte amb l’organització a la tarda per demanar que se’ns informés de qualsevol canvi provocat per la pluja, a l’hora de començar l’acte ens hem trobat que se n’havia modificat la ubicació per aquest motiu sense que se’ns hagués notificat.

A més, i fruit d’una casualitat, ens hem assabentat que s’estava fent a la seu del PDECAT, antiga Convergència, al barri d’Horta. Considerem que l’acte perd tota transversalitat en el moment en què es trasllada a la seu d’un partit que, a més, és el partit polític del govern. D’altra banda, aquest canvi d’ubicació també fa perdre el sentit de l’acte, que era adreçar-se a les veïnes del Carmel.

Lamentem que el fet que no s’hagi avisat la ponent de la CUP i que l’acte finalment s’hagi celebrat a un espai que no respecta el seu caràcter unitari, hagin impedit que la CUP s’adrecés a les veïnes del Carmel.

Us adjuntem el discurs que haviem preparat per a l'acte d'avui.