Notícies de Barcelona i districtes

Un cop més arriba el 1 de Maig, dia Internacional de la classe treballadora. Una diada que ha de servir per reivindicar la consciència de classe treballadora, per recordar que ho volem tot, perquè no ens conformem amb les engrunes que ens deixen.
La Candidatura d’Unitat Popular (CUP) de Barcelona ha donat, dóna i donarà sempre suport a la gent que lluita per l’emancipació i la justícia social. Per això manifestem el nostre suport als col·lectius, assemblees de treballadores i veïnals i a les organitzacions que han volgut omplir de continguts combatius i reivindicatius la manifestació del diumenge 28 d’abril
Aprofitant l'enèsima crisi del capitalisme, els serveis públics dels Països Catalans sota dominació espanyola estan sent sotmesos a una ofensiva que passa en primer lloc per degradar-los per posteriorment privatitzar-los en els casos que siguin rendibles no només econòmicament, sinó també ideològicament.
Crida a la mobilització popular per aturar la venda de la ciutat als interessos privats
Des de la CUP vàrem transmetre la nostra preocupació per la retallada del transport públic i perquè el pla de turisme obviï la realitat històrica i cultural del districte, en greu perill per la falta de catàleg de la història de les classes populars i la seva destrucció sistemàtica.
Des de la Candidatura d’Unitat Popular (CUP) recomanem a Gerard Ardanuy, regidor del districte i regidor d’educació municipal, que a partir d’ara es prengui més seriosament les problemàtiques al districte.
La Primera Trobada Republicana per la Justícia Social de la Marina esdevinguè tot un èxit. La trobada es convocà coincidint amb el 82è aniversari de la proclamació de la República Catalana i la Segona República espanyola.
Des de l’assemblea de la CUP-Eixample Dreta volem mostrar el nostre rebuig total al desallotjament de La Resposta i denunciem que a Barcelona només s’aposti per espais juvenils controlats i dirigits des de l’Ajuntament.
Una vuitantena de persones han participat aquest dissabte a la jornada sobre la convivència i en defensa de l’ús de l’espai públic que s’ha organitzat als jardinets de l’Alguer.
La convocatòria és avui dimecres a les 19:00 davant del Consulat de Venezuela de Barcelona

Pàgines