Notícies de Barcelona i districtes

Des de la Candidatura d'Unitat Popular rebutgem la destrucció del minvat Estat del Benestar, rebutgem la censura del Districte i comuniquem que en breu, interposarem denuncia davant la Síndica de Greuges de Barcelona informant dels fets.
La CUP de Barcelona dóna suport al manifest “Baixem entre totes Collserola a la ciutat?”, impulsat per diverses entitats de Nou Barris, i manifesta la seva voluntat de participar en totes aquelles accions encaminades a la protecció de Collserola i a millorar la relació de la muntanya amb la ciutat.
Des de la CUP-Trobada Alternativa de Nou Barris fem una valoració molt positiva de la xerrada que vam organitzar al nou Casal Popular del districte, el dia 19 de novembre, a propòsit de les experiències de tres regidors provinents de moviments populars en llurs municipis.
Un any més el nucli de Sant Andreu de la CUP de Barcelona participa a l’organització de la Festa Major Reivindicativa, amb una gran quantitat d’actes que tindran lloc a Sant Andreu entre els dies 25 de Novembre i 8 de Desembre.
Aquesta setmana comença la tongada periòdica de Consells de Barris, de moment amb les sessions de Sant Antoni i Dreta de l’Eixample, on esperem, entre d’altres, que el Regidor de Districte informi dels processos i continguts per a la l’elaboració dels Pla d’Actuació Municipal i el corresponent Pla d’Actuació del Districte.
Per debatre sobre com construir municipi des dels moviments socials, la CUP de Gràcia organitza una xerrada el proper divendres 2 de desembre a les 20 hores a La Riera (Avinguda Vallcarca 81), amb David Fernández, activista social i Alex Maymó, regidor de la CUP a Molins de Rei.
Des del nucli de l’Eixample de la CUP de Barcelona volem mostrar tot el nostre suport i solidaritat a les persones imputades, ja que entenem com a necessària i positiva la iniciativa d'obrir espais de participació autogestionats.
Aquest dissabte, 12 de novembre, al Centre Cívic Urgell, la CUP de Barcelona, convidada pel Col·lectiu Gai de Barcelona, ha participat al debat “Avenços i retrocessos en polítiques socials dels darrers anys” organitzada pel mateix CGB.
La CUP de Barcelona vol donar el seu suport a les mobilitzacions previstes per demà dijous 17 de novembre, així com a les altres convocatòries que s'estan realitzant al llarg de tota la setmana per tal de demostrar el rebuig al model educatiu que es vol imposar a casa nostra.
Des del nucli de Sant Andreu de la CUP-Barcelona, et convidem a trobar-nos el proper 19 de Novembre, en el que hem anomenat assemblea oberta. En aquesta trobada et volen explicar els nostres eixos estratègics i el pla de treball de la CUP-Barcelona pels propers dos anys.

Pàgines