Notícies de Barcelona i districtes

Unes 600 pesrones han participat a l'acte de cloenda de la campanya electoral que s'ha celebrar aquest vespre a Parc del Clot. L'acte ha comptat amb les intervencions de Txelui Moreno (portaveu de l'esquerra abertzale), Xavi Navarro (regidor de la CUP a l'Ajuntament de Barcelona) i Xavier Monge (cap de llista de la CUP-AxB), a banda d'un representant de la CUP de cada districte de la ciutat i la colla bastonera de Sant Andreu.
Entrevista a Joan Teran, número 2 de la llista de la CUP-AxB i membre del Secretariat Nacional de la CUP, feta pel periodista Joan Canela.
Aquest divendres la candidatura fa l'acte de cloenda de la campanya electoral a les 20h al parc del Clot (metro Clot)
Interposa un recurs contenciós-administratiu, que segons tots els precedents podria prosperar, per la vulneració dels drets fonamentals dels veïns i veïnes
Les persones de la candidatura CUP - Alternativa per Barcelona, celebrem amb il·lusió i esperança l’onada de mobilització social i popular que ha fet sortir milers de veïns i veïnes de la ciutat a mostrar la seva indignació amb el sistema polític i econòmic actual, que té el seu màxim exponent l'acampada de la Plaça de Catalunya.
Més d’una quarantena de persones s'aplegaren aquest dissabte al dinar popular del comitè de campanya de suport a la CUP-Alternativa per Barcelona de Sants-Montjuïc al Casal Independentista de Sants.
Més de mig centenar de persones van assistir ahir a l’acte central de la CUP-AxB a l’auditori del Centre Cívic del Fort Pienc al districte de l’Eixample.
Aquest dimarts Maulets i el nucli d'Horta-Guinardó de la CUP-AxB vam realitzar un mural, com a part de les accions de campanya que estem realitzant al districte. L'acció volia acomplir dos objectius, un de reivindicació i un altre de denúnica. Volíem reivindicar una candidatura que sorgeix des dels moviments socials de Barcelona i que s'oposa frontalment al model actual de ciutat.
Una desena de persones del nucli del barri de Gràcia de la CUP-Alternativa per Barcelona ha fet una acció aquest dimarts a la tarda a l'estació de metro de Diagonal per explicar les propostes que fa per potenciar el transport públic a la ciutat.

Pàgines